Об’єднуємо зусилля заради досягнення стандартів демократії, верховенства права та належного урядування в Україні.

Ми у соціальних мережах

Об’єднуємо зусилля заради досягнення стандартів демократії, верховенства права та належного урядування в Україні.

Ми у соціальних мережах
Поширити:
Коментарі:

Зміни у системі надання адмінпослуг та новини зі сфери публічного адміністрування (11 – 20 листопада)

Лис / 22
21

Пропонуємо вашій увазі добірку окремих новин та актів про зміни у системі адмінпослуг та інших питань зі сфери публічного адміністрування (за період 11 — 20 листопада 2022).

Коротко про основні зміни

  • Участь у всіх програмах державної та міжнародної підтримки для аграріїв на сьогодні можлива виключно через ДАР або Дію.
  • Чотири спеціалізовані заклади вищої освіти отримали змогу проводити курси з підвищення кваліфікації архітекторів.
  • Уряд розробив план дій з відновлення деокупованих територій.
  • Дітям-сиротам війни надається щомісячна грошова допомога 5000 гривень: як оформити?
  • Які документи необхідні для проходження МСЕК?
  • Витяг про місце проживання в Дії: довідку, яка необхідна для кожної четвертої держпослуги, можна отримати в три кліки.
  • Мінсоцполітики нагадує: До 1 грудня 2022 року продовжено строк подання заяв на отримання допомоги на проживання.
  • Міграційна служба відновлює надання послуг на деокупованій Херсонщині.
  • «Трембіта» здійснила понад 1,6 млрд транзакцій між держреєстрами.
  • Втрачені документи не завадять повернутися в Україну.
  • Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Пенсійний фонд України» від 15.11.2022 № 1289.
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про погодження реорганізації територіальних органів Міністерства у справах ветеранів» від 15.11.2022 № 1022-р.
  • Чи можна отримувати допомогу ВПО на новонароджену дитину?
  • Оформити спеціальні дозволи на користування надрами тепер можна онлайн.
  • Платформа єДопомога вдосконалює свою роботу та верифікує заявки разом з ID.GOV.UA.
  • Деокуповані території мають бути підключені до державних реєстрів.
  • Розширять коло родичів дитини, які зможуть отримати дублікат свідоцтва про її народження.
  • Внутрішні переселенці мають право на отримання всієї накопиченої суми грошової допомоги.
  • Спрощено процедуру видачі документів для повернення в Україну.
  • Як записатись на прийом до органів Пенсійного фонду України online?

Детальніше

Участь у всіх програмах державної та міжнародної підтримки для аграріїв на сьогодні можлива виключно через ДАР або Дію

Міністерство аграрної політики та продовольства України, опубліковано 18 листопада 2022 року о 18:59

Міністерству аграрної політики та продовольства України стало відомо про нову схему, через яку шахраї під приводом «грантової програми» намагаються виманити в аграріїв їхні кошти.

Суть схеми така. Аграріям пропонують заповнити заявку на отримання допомоги та покупку техніки. Проєкт позиціонується під патронатом Світового банку. Фермерам повідомляється, що, за умовами програми, вони повинні підрахувати орієнтовну вартість необхідної їм техніки, сплатити певний внесок, після якого їм на рахунок надійде повна оплата від Світового банку.

Номер, з якого зафіксовано дзвінки: 0501072669.

Фіктивна електронна пошта —  Min.apk.grant@gmail.com (перелік не вичерпний).

Мінагрополітики офіційно повідомляє, що жодних листів із пропозицією взяти участь у тій чи іншій програмі не надсилає, як і не робить жодних дзвінків.

Участь у всіх програмах державної та міжнародної підтримки для аграріїв на сьогодні можлива виключно через Державний аграрний реєстр (ДАР: dar.gov.ua) або через «Дію» (diia.gov.ua) для грантових програм на розвиток садівництва й теплиць.

Нагадуємо, що офіційно наразі діють такі програми: 

  1. Проєкт урядової програми «єРобота» щодо розвитку садівництва, ягідництва та виноградарства (подати заявку можна тут) та тепличного господарства (подати заявку тут).
  2. Програма з надання фермерам допоміжної техніки для завантаження та розвантаження рукавів (реалізує Міністерство аграрної політики та продовольства України спільно з Продовольчою та сільськогосподарською організацією ООН — ФАО). Найближчим часом буде оголошено про прийом заявок через Державний аграрний реєстр.

Покрокова інструкція з реєстрації та користування платформою ДАР — за посиланням: https://bit.ly/DAR_registry

Чотири спеціалізовані заклади вищої освіти отримали змогу проводити курси з підвищення кваліфікації архітекторів

Міністерство розвитку громад та територій України, опубліковано 18 листопада 2022 року о 15:17

Сертифіковані архітектори України відтепер зможуть підвищувати свою кваліфікацію в чотирьох галузевих закладах вищої освіти. 18 листопада в Міністерстві розвитку громад та територій України урочисто погодили відповідні програми, розроблені Київським національним університетом будівництва і архітектури, Національним університетом «Львівська політехніка», Придніпровською державною академією будівництва та архітектури та Харківським національним університетом міського господарства імені О.М. Бекетова для їхнього застосування цими закладами.

Зазначимо, що кожні п’ять років архітектори мають актуалізовувати свої знання та вміння, необхідні для професійної діяльності шляхом підвищення кваліфікації, що є необхідною умовою для безстроковості дії їхніх кваліфікаційних сертифікатів.

Більш детальна інформація та контактні дані розміщено на офіційних веб-сайтах вказаних вище освітніх закладів.

Уряд розробив план дій з відновлення деокупованих територій

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 17 листопада 2022 року о 22:30

Уряд розробив план дій з відновлення деокупованих територій. Про це розповіла Віцепрем’єр-міністр — Міністр з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірина Верещук під час свого пресбрифінгу в Медіацентрі «Україна».

План формувався на живому досвіді — у процесі активного звільнення українських міст і сіл протягом останніх 2 місяців. За цей час Координаційний штаб з питань деокупованих територій, який очолює Ірина Верещук, сформував алгоритм першочергових дій.

«Коордштаб доручив Мінреінтеграції розробити план дій органів державної та місцевої влади під час деокупації. Також ми отримали доручення Прем’єр-міністра України нормативно врегулювати питання життєдіяльності деокупованих територій. Наразі маємо готовий проєкт плану, і сподіваюсь, що наступного тижня він вже буде ухвалений Урядом», — розповіла Ірина Верещук.

У проєкті — 168 заходів, які забезпечать відновлення звільнених регіонів. Ключові напрями:

  • відновлення діяльності місцевої влади, територіальних підрозділів органів державної влади;
  • відновлення казначейського обслуговування;
  • організація надання медичної, соціальної, інших видів допомог, виплати пенсій;
  • відновлення інфраструктури: електро-, газо- та водопостачання;
  • забезпечення населення харчовими продуктами та ліками;
  • забезпечення правопорядку.

Головними виконавцями визначені військові адміністрації або органи місцевого самоврядування, оскільки саме вони краще знають потреби та ситуацію в кожному з випадків.

«Ми опублікуємо план дій одразу після його ухвалення. Щоб усі побачили й мали такий дороговказ: і місцева влада та мешканці на ДОТ, і міжнародні гуманітарні організації, що нам допомагають, і наші співвітчизники, які поки що знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Усі побачать: українська влада має план, як будуть відновлюватись території після звільнення», — зауважила Ірина Верещук.

Дітям-сиротам війни надається щомісячна грошова допомога 5000 гривень: як оформити?

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 17 листопада 2022 року о 16:59

Програма підтримки українських дітей до 18 років, які через війну втратили одного чи обох батьків, пропонується Фондом імені блаженного священномученика Климентія Шептицького. 

Фонд було створено за спільної ініціативи урядів України та Польщі.

Одна з програм Фонду Шептицького полягає в підтримці неповнолітніх дітей, які внаслідок війни втратили одного чи обох батьків. Дітям виплачується 5000 грн щомісячно.

Першим місяцем виплат вважається той, коли була подана заявка на допомогу. Перші виплати здійснюються протягом двох тижнів після ухвалення позитивного рішення по заявці за наявності банківських реквізитів заявників.

Варто поквапитись: заявки приймаються до кінця листопада!

Як оформити?

  1. Заявка на допомогу заповнюється та подається онлайн на сайті Фонду.
  2. Достатньо заповнити форму.

Необхідні документи:

  • відсканований документ, що посвідчує особу заявника-опікуна, а також дитини, яка буде прямим бенефіціаром грошової допомоги (сторінки з фото й персональними даними);
  • відсканована копія свідоцтва про народження дитини;
  • відскановане свідоцтво про смерть батьків/одного з батьків;

у разі його відсутності:

  • відсканований документ, що підтверджує зникнення батьків;
  • відсканований документ опікуна, що підтверджує встановлення опіки над дитиною.

Якщо у вас не вистачає документів для подання заявки, ви маєте запитання або хочете уточнити деталі, звертайтесь за номером телефону: +38 (093) 213-76-96, Оксана Похода.

Які документи необхідні для проходження МСЕК?

Міністерство охорони здоров’я України, опубліковано 17 листопада 2022 року о 14:29

Відповідно до п. 3 положення про порядок, умови та критерії встановлення інвалідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1317, медико-соціальна експертиза проводиться для встановлення інвалідності хворим, які досягли повноліття, потерпілим від нещасного випадку на виробництві й професійного захворювання та особам з інвалідністю за направленням лікувально-профілактичного закладу охорони здоров’я після проведення діагностичних, лікувальних і реабілітаційних заходів. 

Важливо, що особам з інвалідністю, які звертаються до МСЕК, необхідно мати з собою документи, що підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності особи.

Окрім того, для проведення медико-соціальної експертизи необхідно пред’явити:

  • паспорт або ID картку з витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
  • військовий квиток (копію) або тимчасове посвідчення (для військовозобов’язаних, призовників);
  • направлення на МСЕК (форма №088/о);
  • медичну документацію, оригінали (виписки з амбулаторної карти форма 025/о, виписки з історії хвороби стаціонарного хворого форма 027/о, результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень, консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо) та амбулаторну картку хворого;
  • інші додаткові документи в разі необхідності підтвердження тієї чи іншої причини інвалідності. 

Міністерство охорони здоров’я нагадує, що на період дії воєнного стану на території України процедура проведення медико-соціальної експертизи спрощена. 

Зокрема, на період дії воєнного стану медико-соціальна експертна комісія (МСЕК) здійснює свої функції з забезпеченням принципу екстериторіальності. Тобто експертиза проводиться за направленням лікарсько-консультативної комісії незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування громадян, які звертаються для встановлення групи інвалідності. 

У разі, коли особа звертається для встановлення інвалідності та не може прибути на огляд до МСЕК, комісія може приймати рішення про встановлення інвалідності заочно на підставі направлення лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я. 

Строк проходження повторного огляду для осіб з інвалідністю, у т. ч. й дітям, який припав на період дії воєнного стану на території України, за неможливості направлення на МСЕК, продовжується на строк не пізніше шести місяців після його припинення/скасування. 

Ці питання регламентуються нормативно-правовими актами (зокрема, постановами КМУ № 225 від 08.03.2022 р. та № 390 від 30.03.2022 р.), які спрощують проходження експертизи у воєнний час.

Витяг про місце проживання в Дії: довідку, яка необхідна для кожної четвертої держпослуги, можна отримати в три кліки

Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 17 листопада 2022 року о 08:11

У застосунку Дія можна згенерувати витяг про місце проживання в три кліки. Послуга з червня була доступна на порталі, а відтепер і в застосунку.

Витяг про місце проживання необхідний при отриманні кожної четвертої держпослуги. Наприклад, при одруженні, відкритті рахунку в банку, влаштуванні дитини в садочок чи при оформленні на роботу. Раніше для оформлення документа необхідно було йти до відповідних органів реєстрації та стояти в чергах, щоб отримати паперову довідку.

Проте ми намагаємося зробити так, щоб «довідку про прописку» не потрібно було носити в парі з паспортом. Всю інформацію, яка міститься в документі, державні органи могли перевірити в реєстрах, а переконатися в дійсності витягу можна було, просто відсканувавши QR-код.

З червня отримати витяг можна на порталі Дія всього за 1 хвилину. А відтепер одна з найпопулярніших довідок доступна і в застосунку. Ми провели успішний бета-тест і з оновленням Дії ви можете одразу завантажити витяг на смартфон.

Для цього необхідно:

  • у розділі «Послуги» виберіть «Довідки та витяги»;
  • оберіть послугу «Витяг про місце проживання»;
  • натисніть «Замовити витяг»;
  • ваша заява буде опрацьована протягом декількох хвилин;
  • якщо відомості про вас знайдені в реєстрі, можете завантажити pdf-документ протягом 24 годин.

Так само в застосунку ви можете замовити витяг про місце проживання ваших дітей.

Мінсоцполітики нагадує: До 1 грудня 2022 року продовжено строк подання заяв на отримання допомоги на проживання

Міністерство соціальної політики України, опубліковано 16 листопада 2022 року о 12:04

До 1 грудня 2022 року продовжено строк подання ВПО заяв на отримання допомоги на проживання до органів соціального захисту населення чи засобами поштового зв’язку, якщо такі заяви були подані засобами Порталу Дія до 30 квітня 2022 року та допомога не була ними отримана.

Мінцифри cформовано переліки таких внутрішньо переміщених осіб та за наявності у цих переліках всієї необхідної інформації для призначення і виплати допомоги внутрішньо переміщеній особі орган соціального захисту населення забезпечує призначення такої допомоги за відповідний період без особистого звернення особи.

У разі відсутності в переліках необхідної інформації або некоректності її викладення, орган соціального захисту населення за наявності засобів зв’язку інформує внутрішньо переміщену особу про надання такою особою необхідної інформації для призначення допомоги за відповідні періоди, а в разі невключення інформації про особу до переліку така особа додатково подає інформацію, збережену на носіях, що підтверджує факт подання заяви засобами Порталу Дія.

Також звертаємо увагу на запровадження вибіркових перевірок територіальними органами Національної соціальної сервісної служби України фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи.

Під час проведення такої перевірки, у разі відсутності внутрішньо переміщеної особи за фактичним місцем проживання/перебування, посадова особа територіального органу Нацсоцслужби робить відповідний запис в акті й залишає внутрішньо переміщеній особі повідомлення про необхідність протягом 10 календарних днів прибути до органу соціального захисту населення за місцем перебування на обліку для проходження ідентифікації.

У разі, коли внутрішньо переміщена особа протягом 10 календарних днів не прибула до органу соціального захисту населення, орган соціального захисту населення приймає рішення про припинення надання допомоги на проживання з наступного місяця.

Міграційна служба відновлює надання послуг на деокупованій Херсонщині

Міністерство внутрішніх справ України, опубліковано 15 листопада 2022 року о 15:45

Підрозділи ДМС відновлюють свою роботу на звільнених територіях з метою допомоги місцевим жителям отримати втрачені, відібрані та знищені паспортні документи, зробити свій посильний вклад у те, щоб люди змогли повернути собі певний спокій та впевненість у завтрашньому дні.

Що вже зроблено?

У Херсонській області відновлено роботу трьох секторів — Великоолександрівського, Високопільського та Нововоронцовського — де запрацювали пункти відновлення документів та надання консультацій громадянам.

Також сьогодні до Херсона вирушив мінібус з двома мобільними робочими станціями, які готові оформлювати людям втрачені або знищені документи.

Крім того, розпочато відновлення роботи каналів захищеного зв’язку та в найближчі дні запускаємо «електронну чергу».

Водночас ми не залишаємо жителів Херсонщини без зворотного зв’язку. Консультації з питань відновлення паспортних документів можна отримати за телефонами:

  • «гаряча лінія» УДМС України у Херсонській області — (095) 114-22-28;
  • Великоолександрівський сектор — (098) 386-15-61;
  • Високопільський сектор — (097) 002-93-22;
  • Нововоронцовський сектор — (068) 597-27-97.

«Трембіта» здійснила понад 1,6 млрд транзакцій між держреєстрами

Міністерство цифрової трансформації України, опубліковано 15 листопада 2022 року о 15:19

Система електронної взаємодії «Трембіта» у третьому кварталі цього року здійснила майже 136 млн транзакцій між держреєстрами. А загалом від початку роботи — понад 1,6 млрд транзакцій. Детальніше про це — у звіті проєкту EU4DigitalUA.

Нині до системи «Трембіта» підключено 75 електронних інформаційних ресурсів, три з них приєдналися за третій квартал 2022 року.

Найбільше транзакцій було між порталом Дія та такими реєстрами:

  • Державний реєстр фізичних осіб — платників податків — понад 72 млн.
  • Державний реєстр актів цивільного стану — понад 10 млн.
  • Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування — понад 8 млн.
  • Електронна система охорони здоров’я — понад 7 млн.
  • Автоматизована система виконавчих проваджень — понад 4 млн.

«Трембіта» — основа взаємодії держреєстрів онлайн в Україні. Система, якою опікується Мінцифри, є одним із ключових елементів інфраструктури надання е-послуг.

Наприклад, саме завдяки «Трембіті» забезпечено отримання даних із реєстрів для відображення цифрових документів у застосунку Дія. Також вона дає змогу здійснювати верифікації в процесі отримання цифрових послуг громадянами та бізнесом. Система дозволяє передавати дані з різних державних реєстрів, щоб люди отримували необхідні послуги. Основу системи «Трембіта» становить удосконалена естонська платформа обміну даними X-Road.

Втрачені документи не завадять повернутися в Україну

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 15 листопада 2022 року о 13:42

Українці, яких примусово депортовано до рф, тепер зможуть отримувати посвідчення на повернення в Україну напряму від Державної міграційної служби. Відучора почала діяти відповідна урядова постанова.

Цей експериментальний проєкт розроблений МВС спільно з Мінреінтеграції, МЗС і ДМС.

Відтепер особам, які цього потребують, підрозділи Державної міграційної служби оформлюватимуть посвідчення в Україні.

Звернутися до ДМС щодо підготовки посвідчення можуть: 

  1. один з батьків або інший законний представник особи віком до 18 років,
  2. подружжя,
  3. повнолітні діти,
  4. рідні брати/сестри.

Посвідчення оформлюється безоплатно протягом п’яти днів і діє до трьох місяців.

Також оформити заявку на його виготовлення можна на підставі офіційного звернення на гарячу лінію Мінреінтеграції: 15-48.

Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Пенсійний фонд України» від 15.11.2022 № 1289

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про погодження реорганізації територіальних органів Міністерства у справах ветеранів» від 15.11.2022 № 1022-р

Роз’яснення Мінреінтеграції: Чи можна отримувати допомогу ВПО на новонароджену дитину?

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 14 листопада 2022 року о 21:45

На гарячу лінію Мінреінтеграції почастішали звернення громадян-переселенців, які на новому місці проживання стали батьками. Наші оператори часто чують питання: чи можна оформити допомогу на проживання ВПО на своїх новонароджених дітей?

Отже, роз’яснюємо:

Якщо ви — переселенець, перемістилися після 24 лютого 2022 року з населеного пункту в районі воєнних (бойових) дій, окупації, оточення й оформили довідку ВПО, то маєте повне право на таку саму довідку й для новонародженого малюка. На її основі подавайте заяву про виплату допомоги на проживання для своєї дитини.

Мінреінтеграції нагадує, що її розмір на дитину становить 3000 грн на місяць. Виплати надаються незалежно від того, чи працевлаштовані повнолітні члени сім’ї, чи є в родини будь-які доходи, депозити, рухоме або нерухоме майно.

Оформити спеціальні дозволи на користування надрами тепер можна онлайн

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, опубліковано 14 листопада 2022 року о 17:23

Електронний кабінет надрокористувача введено в промислову експлуатацію. Він доступний на єдиній національній платформі ЕкоСистема https://eco.gov.ua/ 

За допомогою сервісу можна подати заяви та пакети документів для отримання чи переоформлення спеціальних дозволів на користування надрами, продовження строку їхньої дії, внесення змін або розширення меж. А також отримати пропозиції від Міндовкілля щодо можливості надрокористування та погодження від органів місцевого самоврядування. 

«Одне з наших головних завдань вже сьогодні — забезпечити вільний, прозорий доступ до надр. Це важливо для обороноздатності країни та відновлення економіки. Розуміємо, що маємо створити умови, щоб бізнес міг працювати, інвестувати та реалізовувати нові проекти. Водночас маємо подбати про збалансованість, тобто дотримання природоохоронних пріоритетів. І цифровізація в цих питаннях відіграє вагому роль», — прокоментував Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Руслан Стрілець. 

Електронний кабінет дозволить пришвидшити процес опрацювання поданих заяв та зменшити кількість повернень документів через допущені технічні помилки.

Також функціонал е-кабінету передбачає використання ГІС-системи, за допомогою якої онлайн можна буде перевірити контур кожної заяви на наявність перетинів з дійсними спеціальними дозволами, іншими заявами, об’єктами природно-заповідного фонду, Державного земельного кадастру України та водними об’єктами. Це теж сприятиме зменшенню кількості повернень документів через наявність перетинів та забезпечить інформацією про земельні ділянки, що потрапляють у межі контуру заяви. 

Повний функціонал буде доступний по завершенню воєнного стану в Україні. Адже наразі обмежено доступ до певної інформації з міркувань національної безпеки. 

Крім того, наразі триває робота над переведенням в онлайн послуг з подання заяв та документів для проведення державної реєстрації робіт і досліджень, пов’язаних з геологічним вивченням надр (форма 3-ГР) та щорічної звітності про баланс запасів корисних копалин (форми 5-ГР, 6-ГР, 7-ГР). 

Вони також незабаром стануть доступними в Електронному кабінеті надрокористувача на ЕкоСистемі.

Платформа єДопомога вдосконалює свою роботу та верифікує заявки разом з ID.GOV.UA

Міністерство соціальної політики України, опубліковано 14 листопада 2022 року о 16:52

На платформі єДопомога благодійники на свій розсуд обирають, кому допомогти, та мають бути впевненими, що підтримають дійсно тих людей, які залишились у скрутному становищі.

Відтепер на платформі єДопомога особа, яка постраждала від російської агресії та хоче залишити заявку, має можливість пройти верифікацію та підтвердити свою особистість за допомогою ID.GOV.UA.

Людина, яка пройшла верифікацію, має більше шансів бути обраною благодійником.

Якщо ви вже зареєстрований користувач, то пройти верифікацію можна, перейшовши в налаштування особистого профілю на платформі єДопомога та натиснувши «Верифікуватися через ID.GOV.UA.».

Таким чином послуги для людей через платформу єДопомога стають більш адресними. 

Довідково

Гуманітарна платформа єДопомога створена Мінсоцполітики за підтримки Мінцифри, Світового Банку та ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції. Платформа має три напрями: грошова допомога від держави (єДопомога державна); отримання та надання волонтерської допомоги (єДопомога волонтерська); виплати від міжнародних організацій (єДопомога міжнародна). На платформі можна дізнатися, як отримати гроші від держави, залишити заявку на допомогу або запропонувати підтримати інших у забезпеченні продуктами харчування, одягом, ліками тощо.

Деокуповані території мають бути підключені до державних реєстрів

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 13 листопада 2022 року о 14:58

Наразі в більшості громад, розташованих у районах проведення бойових дій, обмежений доступ до державних реєстрів. Разом з тим, їхнє підключення вкрай необхідне для надання громадянам адміністративних послуг. Про це йшлося на міжвідомчій нараді під головуванням Віцепрем’єр-міністра України — Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірини Верещук.

Ірина Верещук вкотре наголосила, що наявність територіальної громади в переліку районів проведення бойових дій не є підставою для блокування доступу до державних реєстрів.

«Посилатися на 75-й наказ і блокувати доступ до реєстрів — неправильно. Його мета полягала в тому, щоб організувати виплати допомоги внутрішнім переселенцям», — повідомила очільниця Мінреінтеграції.

За результатами наради, держателям реєстрів доручено надати територіальним громадам та обласним військовим адміністраціям покрокову інструкцію дій, необхідних для розблокування реєстрів.

Розширять коло родичів дитини, які зможуть отримати дублікат свідоцтва про її народження

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 12 листопада 2022 року о 12:46

Як узаконити факт народження дитини в сім’ї українців, які через війну опинились за кордоном і втратили документи?

Це обговорювали на засіданні Координаційного штабу з питань повернення в Україну громадян з ТОТ та третіх країн, проведеному під головуванням Віцепрем’єр-міністра — Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірини Верещук.

Вирішили напрацювати нову редакцію Інструкції про порядок реєстрації актів цивільного стану. Раніше її було затверджено спільним наказом Мін’юсту та МЗС від 23.05.2001 № 32/5/10.

Осучаснення Інструкції розширить на період воєнного стану коло осіб-родичів дитини, які зможуть отримати дублікат свідоцтва про народження безпосередньо в Україні.

Також ухвалено забезпечити можливість консулам дипустанов України за кордоном видавати дублікати свідоцтв про народження українського зразка колишнім жителям ТОТ, які виїхали та перебувають за межами країни.

Внутрішні переселенці мають право на отримання всієї накопиченої суми грошової допомоги

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 12 листопада 2022 року о 11:19

Усі внутрішньо переміщені особи, заяви яких були подані через портал «Дія» до 30 квітня 2022 року, мають право на отримання допомоги на проживання. 

У випадку, коли заяви переселенців знаходилися в обробці, орган соціального захисту населення зобов’язаний оформити довідку про взяття на облік ВПО. На підставі цієї довідки орган соцзахисту призначає допомогу на проживання за березень-квітень 2022 року.

Якщо переміщена особа, починаючи з травня цього року, має право на подальшу виплату допомоги на проживання, ця допомога продовжується з травня.

Довідково повідомляємо, що подання окремої заяви на отримання допомоги не передбачено.

Нагадуємо, усі ВПО, яким не вдалося оформити допомогу до 30 квітня через застосунок «Дія», можуть повторно подати заявку до 1 грудня. Органи соцзахисту зобов’язані прийняти в людини повторну заяву та розглянути її, навіть якщо вона зараз не може підтвердити подання першої заяви до 30 квітня.

Якщо маєте питання щодо отримання допомоги, звертайтесь до Мінреінтеграції на цілодобову гарячу лінію: 15-48 або на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО: +38 (066) 813-62-39.

Спрощено процедуру видачі документів для повернення в Україну

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, опубліковано 11 листопада 2022 року о 17:01

Міністерство закордонних справ отримає доступ до Державного реєстру актів цивільного стану. Про це зазначили на засіданні Координаційного штабу з питань повернення в Україну громадян з ТОТ та третіх країн, проведеному під головуванням Віцепрем’єр-міністра — Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій Ірини Верещук.

Співробітникам МЗС буде надано доступ до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, держателем якого є Мін’юст.

Зокрема, Департамент консульської служби МЗС вже з наступного тижня буде підключено до держреєстру. Це дозволить закордонним дипломатичним установам України прискорити процедуру ідентифікації громадян України, які потребують відновлення документів або повернення на Батьківщину.

Як записатись на прийом до органів Пенсійного фонду України online?

Пенсійний фонд України, опубліковано 11 листопада 2022 року о 14:06

У Пенсійному фонді України переважну більшість питань можна вирішити дистанційно — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

Якщо вам, для отримання послуг Фонду, все ж необхідно відвідати сервісний центр, пропонуємо скористатись записом на прийом через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Записатись на прийом online можливо до будь-якого сервісного центру, незалежно від реєстрації.

Як це зробити дивіться у відеоінструкції за посиланням.

Читайте також попередні огляди

Добірку новин та актів про зміни у системі адмінпослуг та інших питань зі сфери публічного адміністрування створено спільно зі шведсько-українським проєктом PROSTO Підтримка доступності послуг в Україні 
за координацією Віктора Тимощука, 
члена правління Центру політико-правових реформ
с.н.с. Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України.

Версія для друку

коментарі